#ScoalaFlanco și #designpesteasteptari cu Adela Pârvu


#ScoalaFlanco și #designpesteasteptari cu Adela Pârvu

Salut!

Pe Adela o știu de pe FB. O urmăresc de câțiva ani. Anul acesta am schimbat casa și m-am lovit de amenajarea unei locuințe cu încălzire prin pardosea. I-am scris Adelei și am primit răspuns a doua zi. Nu pot să spun cât de bucuroasă am fost! Așa că atunci când am văzut afișul #ScoalaFlanco și #designpesteasteptari cu Adela Pârvu http://adelaparvu.com/2016/10/28/te-astept-la-scoala-flanco-la-curs-de-blogging-despre-design-peste-asteptari/ nu am ratat ocazia să o întâlnesc.

Mi-am dorit să particip la această lecție pentru că sunt dependentă de blogging. Tema designului nu am aprofundat-o până nu am fost în situația de a mă apuca de amenajarea noului apartament. Tot citind blogul Adelei mi-am dat seama că gustul pe care mi l-a educat ea prin tot ce a postat pe blog depășește priceperea mea de a concretiza visele. Ca să rezolv problema într-un mod elegant am apelat la un arhitect. Cred că mulți arhitecți ar trebui să-i mulțumească Adelei pentru visul ei de „a colora România” și pentru faptul că ea își îndeamnă cititorii să se documenteze și să apeleze la oameni de meserie.

Întâlnirea cu Adela a fost peste așteptări. Ne-am îmbrățișat și ne-am pupat ca două prietene vechi. Atmosfera a fost prietenoasă și deschisă. Din sfaturile Adelei am reținut: să avem vise, să le povestim, să împărtășim din experiența noastră personală bazându-ne pe valorile universale – binele, adevărul și frumosul, să facem din blogging o terapie pentru o viață colorată.

Mulțumesc!

Cu drag,

Corina

P.S. – La sugestia Adelei mă gândesc tot mai mult să mai deschid o secțiune pe blog despre amenajarea noului apartament și experiența mea cu unul din cei mai importanți dezvoltatori de pe piața românească. 🙂

Acest articol este publicat pentru http://adelaparvu.com/2016/12/06/si-eu-am-invatat-la-scoala-flanco/

Lasă un răspuns

