Pregătirea pentru Irlanda


…și după ce am zis IRLANDA

M-am documentat și am făcut rezervări la avion. De hotel și tren s-a ocupat tovarășul meu de călătorie.

Am ales ca perioadă de concediu 2–12 august 2012. Asta a însemnat 10  nopți cazare la Ibis  Red Cow în cameră dublă cu mic dejun inclus (42eur/noapte, mic dejun 13eur/pers), factura plătită la finalul șederii a fost 622eur. Biletele de avion Amsterdam–Dublin dus–întors (AerLingus, 250eur/pers) și un bilet Amsterdam–București (Tarom, 200eur) le-am luat prin agenția Lar Tours , factura a fost de 700eur. Din București am plecat cu mașina la Papenburg (Germania), apoi am luat trenul din Papenburg cu schimbare la Rhede pentru Amsterdam Aeroport. Biletele de tren au costat aproximativ 30eur/pers dus. Toate rezervările pentru hotel, avion, tren le-am făcut la începutul lunii mai pentru luna august.

Observație: eu locuiesc în București iar tovarășul meu de călătorie la Papenburg. Startul a fost din București.

Documentarea am făcut-o din ghiduri tipărite:

IRLANDA, Ghid complet Editura Aquila ’93, irlanda (2)

DUBLIN, Top 10 Ghiduri turistice vizuale, Editura Litera Internațional,dublin top 10 (2)

DUBLIN, Călător pe mapamond, Editura Ad Libri,dublin (2)

DUBLIN, Ghidul orașului, Guides Gallimard, Totul dintr-o privire, Editura Litera Internaționaldublin ghid oras (2)

 

2 gânduri despre &8222;Pregătirea pentru Irlanda&8221;

  1. De câte ori aleg o destinație, trebuie să însemne ceva pentru sufletul meu.
    Sunt o împătimită de cărți.

  2. îmi place cum aţi abordat destinaţia Irlanda şi îmi place că încă foloseşti mijloace convenţionale de documentare… ghidurile.

Lasă un răspuns

