Cum am visat la Irlanda


Cum am visat la Irlanda

Tot timpul m-au fascinat numele care încep cu particula „O cu apostrof” ca O’Sullivan, O’Brien, O’Connor, O’Neill, O’Hara, O’Toole și ”Mc”  ca McAdams, McCarthy, McGregor, McConaughey.

De câte ori am ascultat Enya m-am înaripat.

Enya-enya-66153_1024_768

De câte ori i-am văzut jucând pe Pierce Brosnan, Daniel Day-Lewis, Liam Neeson și Colin Farrell m-am îndrăgostit.

liam_neeson_et_natasha_richardson_reference

Filme ca ”The Devil’s Own” (1997) cu Harrison Ford și Brad Pitt, ”Ondine” (2009) sau ”Triage” (2009) cu Colin Farrell m-au impresionat.

ondine

Serialul meu favorit este ”Ballykissangel”, l-am savurat în multe duminici după-amiaza pe TVR2.

Ballykissangel

Dansurile și muzica din ”Lord of The Dance”  al lui Michael Flatley m-au entuziasmat.

lord of the dance

De multe ori ca să mă înveselesc am ascultat două cd-uri: ”Irish Singalong” cu Malachy Doris și ”A taste of Ireland” visând cu ochii deschiși la atmosfera de Irish Pub.

muzica irlandeza

De-a lungul timpului toate acestea m-au făcut să mai adaug câte un detaliu la imaginea de vis a IRLANDEI. Un tablou cu câmpuri verzi, garduri de piatră, catedrale celtice, cântece și dansuri săltărețe, baruri aglomerate cu oameni veseli și bere multă.

… și uite așa într-o zi când a trebuit să fac o propunere de vacanță am zis IRLANDA.

Lasă un răspuns

